Веб студія » Блог » Просування » Як підвищити продажі сайту?
Власники сайтів часто скаржаться, що їхній продукт не приносить користі і замість доходу збільшуються витрати. Створювали сайт для залучення цільової аудиторії та підняття прибутку, а в підсумку сайт простоює, відвідувань немає і що з ним робити далі – загадка. Ми зібрали для вас кілька рекомендацій щодо пожвавлення вашого сайту.
Перша порада, незалежно від причини, з якої сайт простоює, це звернутися до фахівців з Estetic web design. Вони здатні зробити якісний аналіз вашого ресурсу і допомогти в його просуванні або доопрацюванні.
Якщо все-таки хочете самостійно розібратися в проблемі, тоді до вашої уваги наступні поради
Користь та інформативність
Були допущені помилки під час розміщення контенту на сайті
- На сторінках вашого сайту занадто багато уваги приділено “собі коханим”, користувачі рідко заходять на сайт, щоб дізнатися про компанію, найчастіше вони шукають спосіб вирішити проблему або придбати продукт. На вашому сайті має розміщуватися інформація з підказками як вирішити їхнє завдання, щоб відвідувач зацікавився послугою і зрозумів, що ви зможете йому допомогти. В іншому випадку клієнт закриє сторінку. Для розуміння того, що відвідувачі шукають, можна скористатися сервісом Google AdWords, він доволі детально показує, що користувачі шукають, і вам залишиться тільки підлаштувати свій контент відповідно до запитів.
- Розміщувати інформацію для широкої аудиторії. Краще розбивати інформацію на сегменти і для кожної групи користувачів підготувати унікальний контент. Можна використати алгоритм “Сходи впізнавання” щоб розділити ЦА (цільову аудиторію)
- мають проблему, але не усвідомлюють її;
- знають про проблему, але не знають про спосіб вирішення;
- обирають рішення;
- уже обрали рішення;
- діють.
Унікальність
Повторюваний контент ігнорують як пошукові алгоритми, так і користувачі, вони здатні швидко визначити стоковий матеріал, що має згубний вплив на довіру до сайту та його пошукові позиції. Щоб зберегти досягнутий результат і поліпшити його, необхідно використовувати унікальний контент.
Його можна створити кількома способами:
- Замовити у професіоналів. Коли контент відіграє вирішальну роль в ухваленні рішення, краще не економити, а довірити роботу професіоналам.
Плюс – матеріал буде лаконічним, структурованим, інформативним. Мінус – послуга платна, складно знайти виконавця, який добре знає тему. - Зробити все самому. Плюс – безкоштовно, точне розуміння продукту. Мінус – витрачений час можна використати більш продуктивно; бувають випадки, коли важко чітко і структуровано викласти свої думки.
- Скористатися банком зображень. Вибір фотографій обмежений. З переваг можна відзначити високу роздільну здатність. Pexels; Freepik; Pixabay
Які канали комунікації використовувати
Якісний контент ви створили, але цього мало, необхідно розповісти про нього. Що більше користувачів знають про вас, то вищий шанс знайти свого клієнта.
Основні методи просування:
- Контекстна реклама. Ретельно продумана рекламна компанія гарантовано збільшить цільовий трафік. З позитивного, легко розподіляти бюджет, виходячи з потреб і можливостей. Тут, як і скрізь, можна зробити все самому або довірити професіоналам з Estetic web design.
- SEO оптимізація. Створюєте контент, оптимізуєте його під цільову аудиторія, вставляєте ключові фрази, заповнюєте мета-теги. Правильно оптимізовані сторінки допоможуть пошуковим ботам правильно індексувати контент, що своєю чергою покращує пошукові показники веб-ресурсу.
- Таргетована реклама (просування через соціальні мережі) Перед початком рекламної кампанії слід провести аналіз соціальної мережі, а точніше аналіз її цільової аудиторії:
Instagram – жінки (47,2%) чоловіки (52,8%) від 20 до 35 років.
Facebook – чоловіки (56.8%) і жінки (43.2%) від 25 до 44 років
Головні переваги – точна спрямованість на аудиторію, низька вартість просування, збільшення охоплення за рахунок вірусності.
- Месенджери. Популярні канали обміну інформацією та прямого спілкування зі споживачем. Доповнюють і замінюють телефони, електронну пошту.
Аналіз і тестування
І наостанок. Не варто робити все й одразу, потрібно поетапно підходити до питання, щоб зрозуміти, що у вас працювало, а що необхідно було доопрацювати.
