Веб студія » Блог » Просування » Що таке нативна реклама?
Вона виглядає органічно і за змістом повністю відповідає тематиці. Нативна реклама не викликає відторгнення у читачів, якщо порівнювати з традиційною банерну рекламу. Адже розглядається частіше на 53%. Так само до нативної реклами може відноситься вікторина. В якій люди можуть взяти участь, з певними товарами. Але при цьому ніякий товар не рекламується, і така реклама є релятивною та актуальною для аудиторії.
Також, кожна людина щодня пропускає її через себе в різних каналах і форматах. Наприклад, в ранковому випуску на радіо диктор віщає про пробки в різних частинах вашого міста. Попутно він може порадити конкретний додаток, щоб моніторити це питання в режимі реального часу. Навряд чи така реклама буде когось дратувати, оскільки вона відповідає темі і є актуальною в даний момент.
Якщо коротко, то мета нативної реклами – запропонувати користувачеві якісну і корисну для нього інформацію, яка буде відповідати цілям рекламодавця. Тобто, опинитися в потрібний час в потрібному місці.
Переваги нативної реклами
- Не боїться AdBlock. Безкоштовне розширення AdBlock для Google Chrome легко вирізає банерну рекламу, а ось нативну залишає, оскільки вона є невід’ємною частиною контенту сторінки.
- Обходить банерну сліпоту. У користувачів вже давно сформувався міцний імунітет до реклами через її всюдисущість. Люди навчилися успішно її не помічати при роботі в інтернеті, що називається банерної сліпотою. Нативна реклама вміє уникати її, тому що пропонує читачам тільки те, що їм цікаво.
- Не завжди сприймається як реклама. Не кожен користувач помітить і ідентифікує рекламу, наприклад, при прослуховуванні ранкового радіо, про який згадували раніше. Хтось пропустить її повз вуха, а хтось визначить, як корисна порада.
- Має високий кредит довіри. Сайти і блоги, що публікують нативну рекламу, несуть за неї відповідальність, так як дорожать своєю репутацією. Авторитетні майданчики проводять фактчек перед публікацією, тобто перевіряють сервіс або продукт рекламодавця на якість. Більш того, репутація і довіра аудиторії стимулюють майданчики брати участь у створенні контенту для нативної реклами за окрему вартість. Тому, постійні читачі не будуть сприймати таку рекламу як просту джинсу.
- Мультиканальність і гнучкий формат. Нативна реклама добре підходить для будь-яких сайтів, блогів, додатків, соцмереж. І вона може бути подана в будь-якому форматі: стаття, інтерв’ю, Інфографіка, відео, інструкція і так далі.
Недоліки нативної реклами
- Вимагає унікального контенту. Оскільки нативна реклама відрізняється від банерної, її не можна просто запустити у вигляді одного і того ж формату на сотні майданчиків. Контент повинен бути унікальним і відповідати тематиці майданчика, на якій він розміщується. Більш того, для кожного каналу і формату він повинен бути різним. Створення унікального і якісного контенту забирає багато часу і вимагає фахівця.
- Висока вартість. Цей недолік пояснюється попереднім. Кожен ресурс і формат потребує унікальному Контенті, який буде відповідати його специфіці. Пост для соцмереж, Фотографії для Instagram, стаття для блогу, ролики для YouTube — все це вимагає окремого розподілу бюджету, адже потрібен фахівець, який буде займатися тільки нативної рекламою.
Види, формати і приклади нативної реклами
- Публікації в новинних стрічках соцмереж
- Огляд
- Лістинг
- Спецпроекти
- Спонсорські матеріали
