Чим так важливі відгуки

Використання нових алгоритмів пошуковими роботами змусило переглянути стратегії просування сайтів. Пошуковики стали приділяти велику увагу рейтингам компаній, які будуються виходячи з відгуків клієнтів. Не варто ігнорувати їх, адже їхня нестача або негатив негативно позначаються на позиціях сайту в пошуковій видачі, а також на рейтингу та продажу товару.

Як відгуки впливають на конверсію та поведінкові фактори

Дослідження показують, що під час вибору клієнтами між однаковими товарами, 70% покупців виберуть той, що має відгуки (природно позитивні). До того ж відгуки дають змогу дізнатися додаткову інформацію про товар:

  • характеристики товару;
  • якість сервісу, що надається;
  • особистий досвід використання.

Можливість розміщувати відгуки на сайті не тільки підвищує конверсію, це ще й збільшує час перебування клієнта на сайті, що в деяких випадках може забезпечити додатковий продаж.

Яку роль відгуки відіграють у просуванні сайту

Крім поліпшення конверсії та поведінкових факторів, відгуки – хороший інструмент SEO просування. З їхньою допомогою можна:

  1. Писати унікальний контент для кожного товару. Користувачі пишуть про особистий досвід використання товару та комунікацію з компанією.
  2. Додавати детальні фотографії товару з різних ракурсів.
  3. Просувати сайт за низькочастотними запитами, адже відгук, написаний реальним користувачем, рідко містить багато ключових слів.
  4. Використання неграмотно написаних ключових слів. На жаль, з погляду розвитку, але на щастя, з погляду просування сайту, люди пишуть із помилками як під час залишення відгуків, так і під час введення пошукового запиту.
  5. Як ми говорили в статті про “Google My Business”, люди шукають необхідне поруч і саме велика кількість відгуків можуть підняти сайт у топ геозапиту.

Як працювати з відгуками

Щоб відгуки були більш ефективними, з ними необхідно правильно працювати:

  1. Найчастіше клієнти в них вказують проблеми з якістю сервісу або проблемами під час замовлення, це потрібно використовувати для поліпшення свого бізнесу.
  2. Зробіть для клієнта вигоду під час написання відгуку, подаруйте бонус під час покупки або знижку.
  3. Реагуєте на відгуки, залишайте на них свої коментарі.
  4. Піднімайте позитивні відгуки нагору.
  5. Якщо замовляєте відгуки у копірайтерів, стежте, щоб вони були “реалістичними”.

Відгуки – це чудовий інструмент, який дасть змогу збільшити конверсію сайту, поліпшити SEO-просування.